Šodien izgājām vakarā ar māti pastaigāties. Laiks bija fantastiski silts un es gribēju saldējumu. Mana vēlme pēc saldējuma mūs ieveda pavasara negaisā. Silts, sārti zibeņi un lietus. Burvīga sajūta - iet pa ielu negaisa laikā un ēst šokolādes saldējumu.

Sekss šodien devās klases ekskursijā. Visu stāstīt būtu bezjēdzīgi, bet es varu pavēstīt Jums par ļoti burvīgu vietu. Ekskursijas plāns bija doties apkārt Rīgai. Drīz vien mēs nonācām pie jūras Bolderājā un devāmies uz priekšu pa molu. Vienā pusē Daugava un otrā jūra. Mols ir tāds, kādam molam ir jābūt- bez noasfaltēta ceļa līdz pašai bākai. Vējš, akmeņi un silts laiks. Vieta, kurā var sēdēt, skatīties jūrā un domāt. 
Tā kā mani klasesbiedri ir diezgan Geocaching apsēsti, viņi mūs aizveda arī uz bunkuru, kurā viens kešs ir paslēpts. Tas nekas, ka bunkurs atradās muitas zonā un vesela klase pārkāpa likumu. Ir satriecoša sajūta iet pa tumsu bez lukturīša tikai šķiltavu un telefonu gaismā. 
Vēl viena vieta, kurā ir nepieciešams lukturītis - Daugavgrīvas cietoksnis. Tur arī ir paslēpta viena mazā kastīte, kuras logbukā ir ierakstīts - 12.b RAĢ. Cik paspēju uzmest acis - tur ir jauki tuneļi, pa kuriem būtu vērts paložņāt. Tikai jāpaņem ir lukturītis līdzi. 

Es tur noteikti aizvilkšu Rokenrollu un Sarkasmu turp kādu dienu. Uztaisīsim arī pikniku jūras krastā pie reizes.