Sveiki, bērni! Šeit jūsu Sekss, kas ļoti sen nav rakstījis neko. Tagad es jums pastāstīšu par vakardienas piedzīvojumiem.

Mūsu trijo izlēma sestdien piepildīt savu vēlmi aizstpoēt uz pļavu. Tāpēc atkal es kā galīgi dulla cēlos 6:00 no rīta, lai 8:00 būtu centrā un dotos uz kādu Latvijas daļu. Soma man bija piebāzta ar džemperi, paklāju, pudeli ūdens, zīmēšanas bloku un burkānu. Centrā satiku Sarkasmu un Rokenrollu, aizgājām nopirkām ūdenspīpei tabaku un pameklējām Nordea banku, kuras nebija. Tad sēdāmies 7. tramvajā un diezgan nelegāli devāmies tālāk. Galamērķis - Saulkalne.
Bez kontrolieru iejaukšanās nokļuvām līdz Dolei un devāmies ieprikt alu un ēdmaņu. Līdzekļu bija smieklīgi maz, ņemot vērā Sarkasma feilu ar maku un kartes bloķēšanu, bet mēs labi viņus izlietojām. Kas var būt labāks par divām četrpakām alus, diviem kukuļiem maizes un margarīna?
Tālāk sekoja pirmsstopēšanas alus [starp citu, es vēl aizvien nedzeru], pirmsstopēšanas cigaretes un gājiens uz ceļa. Stopēšanas vieta tur ir vienkārši suniska. Stāvējām blakus kaut kādai pļavai Ķengaragā un skatījāmies uz to, kā visas mašīnas brauc mums garām. Tā kā sāka palikt arī nedaudz auksti, izdomājām ieņemt blakus esošo pļavu. Tas nekas, ka vienā pusē bija ceļš ar aktīvu satiksmi, otrā lielveikals un trešajā kaut kāda autostāvieta. Iekārtojāmies, atvērām alu, nobiedējām omīti ar suni, izvilkām manu zīmēšanas bloku par pamatu un ķērāmies klāt dienas galvenajam uzdevumam - padzīvot "zaļi". Ja kaut ko iesaka mans Haimijtētis, tad tas noteikti būs labs. Par to mēs pārliecinājāmies un par to liecina pusstundu garš skaņas ieraksts. Mēs rēcām par lietām, kas īsti smieklīgi nebija un viss likās tīk smieklīgs. Un es sāku ēst. Nonstopā. Vienu maizīti pēc otras. Turklāt es iemācījos teikt "bļe", kā īsta krievu omīte un tas ir biedējoši. Man likās, ka es veidoju ļoti sarežģītus teikumus, bet laikam tie īpaši sarežģīti nebija. Es sāku lietot arī tādus teicienus kā "jopcik bumbīt".

Fragmenti no 1. ieraksta:
"Nespļauj kamerā"
"Up in sviests"
"Man rāpo pa galvu kaut kas dzīvs, kas ir vai nu muša vai nu sūds"
"Izēd spuru"
"Es aiziešu pagrauzīšu švammi"
"Kam gan var būt stiprāka emalja kā vannai"
"Es nepiedzimu, jo es to neatceros"
"Ja mums būtu aizvērta mute, tad mums būtu netīras acis"

Mēs smējāmies un runājām un runājām un smējāmies. Tad uznāca pilnīgs atslābums un mēs gulējām un klausījāmies ierakstu. Pat alus galīgi atslāba un atšālējās. Bet kaut kas šitik jautrs sen nebija pieredzēts. Turklāt ik pa laikam pa perimetru bija redzamas policijas mašīnas, bet bija pārāk labi, lai uztrauktos. Nu Rokenrolls uztraucās par mums abiem. Tad kad sākām kustēties palika pavisam auksti. Tad arī tikpat nelikumīgi un veiksmīgi kā turpceļā, devāmies atkal uz centru. 
Par spīti tam, ka pasākums bija paredzēts līdz pusdeviņiem vakarā, centrā bijām jau pusčetros. Vainojam auksto laiku. Protams, ja mēs būtu stopējuši uz Saulkalni, iespējams mēs mājās būtu parīt. 
Centrā pašķīrāmies katrs uz savu debes pusi un tālākie piedzīvojumi jau ir pavisam cits stāsts. 

Veiksmi vēlot, divarpus stundas gulējis Sekss.