Sarkasms ticis līdfz 5dienai, jā.
Darbā protams nekā interesanta, par to arī jums nestāstīšu.
Ja neskaita to ka vēl pirms darba likās ka esmu pazaudējis maku un tpc man ir bloķēta bankas karte, kas visnotaļ traucē piekļūt manām finansēm, kas gan pēc 4dienas ir gandrīz nemanāmas
:D
Pēc darba, bija jābrauc uz centru iepirkt zaļumus 6dienas piknikam. Domāts, darīts. Zvans zinošajam cilvēkam un sarunāts saskrieties centrā. Sanāca ka centrā biju stundiņu par ātru. Ko darīt? ÕÕĪÕÕ Brenguļ protams. Aizeju atveldzēties ar vienu šo garšīgo dziru. Kā jau 5dienā, jumtrāvis tur sācies ne pa jokam, bet paziņu maz. Toties... kā dzīvi, sēž visa koju kompānija, ar manu bijušo sievišķi priekšgalā! Nu ko, par spīti visai neesaošajam kontaktam piesēdos klāt. Kāršu spēle un ļerkstēšana komplektā vēl ar k-kādu ārzemnieku, kurš pat bija ļoti saprātīgs. Atsvaidzināju savas angļu valodas zināšanas tā teikt ;)
Satiku zinošo cilvēku, aizgāju nopirkt zaļumus uz labi zināmo vietu. Pa to laiku jau izlēmu ka uz Kobeinam veltīto pasākumu iekš Depo ar jāaiziet. Bet nolēmu pirms tam vēl paballēties pa ļeņiniem. Uzzinu ka visi kojinieki utt, ar ies uz Depo. Patīkami nepatīkams pārsteigums. Bet nu ok, kas ta man :D Depo gan jumtrāvis Sarkasma personībā nenotika, bija tikai ļerkstēšana un alus un alus un alus. Un laikam vēl alus. Uzzināju ka Rokenrõõls, bijis pie depo bet nav pat pasaucis mani apsveicināties. Draņķis tāds :D
Ap pusvieniem izdomāju tīties uz pēdējo tramvaju. Paspēju 10 min pirms pat! Tas mēsls neatbrauca! Nācās vilkties ar kājām, jo telefons bija izslēdzies un tas nozīmē ka pie bračkas palikt nesanāk. Un vēl tas nozīmē ka man atkal sanāca pabojāt mātes nervus, par ko šobrīd (1dien) mums ir visnotaļ konfliktiņš tapis.
Bet nu jā, par 6dienu jau Sekss ir uzrakstījis, tā kā es atkal no jums atvados.
Ar cienu, mīlestību un krūzi kafijas - jūsu Sarkasms ;)