sveiki, te atkal jūsu sen nedzirdētais Sarkasms.
neko daudz jau jums te nestāstīšu, ja neskaita oficiālas lietas, to ka šobrīd neesmu gulējis jau gandrīz 39 stundas, to ka esmu daudz strādājis un rāvis jumtu. Izdzīvojis patīkamu laimīšvakaru un kā vienmēr arī patīkamu pēclaimīšvakara rītu. Pikniks pie beigtas pīles ar skatīšanos uz pludiņu, kurš arī ir putns :D
Un Kozijs (hvz kā īsti viņa iesauka rakstās) atteicās man liet jebko citu, kā vienīgi brenguli uz svaigi durtu pīrsu uzacī :D Draņķis cepurē :D:D:D
Arī dredi šodien tika veiksmīgi pabeigti (pat bez alko iejaukšanās), kas man dod visai stipras un nepatīkamas galvassāpes tagad un droši vien ka arī visai rītdienai. Bet nekas - kā saka, skaistums prasot upurus. Tik tiešām visai neparasti bet piemīlīgi tagad izskatos.
Mūsu Rokenrõõlam no manis oficiāli pienākas žetons. Un Emīla šodienas feils pārspēj visus mūsu trīsvienības feilus kopā ņemtus vismaz par pusgadu :D Tā nebiju smējies sen (nu vismaz kopš Pļavas - sk. iepriekšējos ierakstus tiem kam atmiņa streiko)
Vēl esmu saplānojis daudz daudz patīkamas lietiņas maija mēneša daudzajām brīvdienām, so laikam te biežāk būs iemesls ko ierakstīt.
Tātad. Veiksmes man, ja? ko? a?!
Ceru ka sapratāt. Labunakti

P.S. Brīnums - man šovakar negribas alu!