Man te tgd tā padaudz ko rakstīt. Centīšos tikt galā ar 4dienu.
Sākās viss ar to ka rītā kad biju nolēmis izgulēties (tiktiešām!), man sāka zvanīt/sūtīt ziņas visi kam nebija slinkums. Kad viens no zvanītājiem pavēstīja ka ir pārskaitīta alga, tad es gan momentā pamodos un sazinājos ar Sexu un Rokenrõõlu. Dienas mērķis - svētās lupatas!
Zinot manu ''patiku'' pret veikaliem, kreklu iepirkšana pagāja mierīgi. Nu jā, pienāca 4 (sešpadsmit-nulle-nulle), un šamējie abi nelieši notinās. Rokenrõõls notinās uz skolas sarunām. Jūsu sarkasmiņš manā personā, protams ātri saorganizēja citu cilvēku ar ko padzert alu turpat pie arkādija. Kādu laiku nothing special... Līdz atbrauca Rokenrõõls un paziņoja ka skolsarunās ir fail! Un tad mēs gājām to nosvinēt... Lai cik dīvaini nebūtu, garīgais uzkāpa līdz visnotaļ augstam līmenim un tā jau tiešām bija svinēšāna. Un tgd mācieties bērni!
Bastejkalns. Aizgājām līdz GC RIMI pakaļ alum protams. Un ar alu uz basteju. Nu jūs jau zināt, tur augšā kur ir forši un var diezgan labi pārredzēt apkārtni. Mierīgi dzērām un ļerkstējām visnotaļ nopietnas sarunas par dzīvi un bla bla bla... Līdz garāmejošs čalis k-ko nomurmināja, no kā es sapratu tikai vārdu ''Menti''. Nu līdz attapāmies, šamējie jau bija tuvu tuvu klāt un slēpt gandrīz tukšo alu vairs īsti jēgas nebija. Sekoja īsa saruna, izliets desmitdaļaus un nesaprotamā veidā kārtējo reizi izdevās izvairīties no protokoliņiem. Bet nu jā, tāda man Sarkasmam tā pretmentu aura ir.
Loģiski ka nākošais mērķis - GC RIMI alus krājumu papildināšanas nolūkos. Tad krastmala. Izdomāju paurinēt. Nu tur pie nožogojuma aiz kura ir likteņupe. Pieju, attaisu, izvelku... Skatos, k-kādi 2 čaļi pieceļas no soliņa. Bļ, atkal menti :D Iebāžu atpakaļ, aiztaisu, eju šiem pretī... Ar tekstu ''Ziniet ko? A es vēl nesāku! :D '', uz ko saņēmu atbildi: ''Zini ko čali? Tad tev ļoti paveicās!'' Un tā smiedamies es (un rokenrõls) un menti aizgājām katrs savā virzienā. Veiksme stāv man klāt. Izdzērām alus pie Vanštilta, kur es arī veiksmīgi atbrīvojos no liekā šķidruma, kas man jau bija uzrājies līdz visnotaļ neveselīgam līmenim.
Ko tālāk? ÕÕĪÕÕ Brenguļ, jeb Ļeņingradas iekarošana. Naktī taksis uz mājām.
Mājās paļerkstēšana, ko māte (vakar viņa par to sūdzējās) ir piespiedu kārtā noklausījusies. Un miegs.
Nākošā diena darbs.
Bet par nākošo dienu, nākošajā ierakstā.