Šodien gāju uz skolu ar gumijniekiem. Izbaudīju iespēju parādīt ar mēli peļķei un izbrist viņai tieši cauri. Ar sausām kājām!
Ja ārā kūst, tas nozīmē, ka būs plūdi. Bet pēc tiem - VASARA!

Bet vakar gan izmantoju savas kurpes nedaudz laivu vietā.
Satiku Agnesi beidzot pa ilgiem laikiem. Jāsaka, viņa ir viens no tiem cilvēkiem, kuru es tiešām varu apbrīnot - skola, darbs, kursi, pati. Un vēl viņai paliek laiks lietām. Zinu, ka man būtu grūti tā apvienot lietas. Man liekas arī, ka nākošgad es tā noteikti darīšu.

Vakardiena bija pozitīva vēl viena iknedēļas iemesla dēļ - Up In Smoke. Kārētājā jaukā lekcija, tikai šoreiz tas čalis, kurš stāstīja, noteikti nebija piemērots publiskai runāšanai. No visa tā, ko viņš stāstīja es sapratu, ka es gribu uzzināt vairāk un ka tā "industriālā" mūzika, ko klausos es, nepavisam nav tas, kas bija sākumā.
Žēl, ka Rokenrolls principā lekcijā neuzturējās, bet dzīvnieciņš vismaz pasēdēja pīpētavā. Mēs ar Rūtu varējām paturēt vēl kādu dzīvnieciņu, kurš koda mums rokās un ēda matus. Viņam nebija māju. (Runa iet par mazu, piemīlīgu sunīti).
Vēl vakars izcēlās ar fenomenu - Ruta, kura mēģina aiziet prom. Viņa vienmēr atgriežas un īsti tālu netiek.
Un vakars man noteikti vēl ilgi asociēsies ar Peksi.
Stāsts ir šāds:
Lekcija jau iet uz beigām. Kaut kāds čalītis atnāca, un sāka betonēt smadzenes tam, kurš stāstīja par to, ka industriālā kultūra pamatā arī bija komerciāla (tas nekas, ka viņu spēja uztvert tikai ļoti maza cilvēku grupa) un ka tā vēl nav līdz galam saprasta un izpētīta (kustība beidzās jau laikam pirms kādiem gadiem divdesmit, ja pareizi atceros). Vispārībā skrēja ar galvu sienā un nevarēja aizvērties. Tur pat fonā visu vakaru bija Peksis, protams, dzēris. Beidzot arī viņš neizturēja un atskanēja sauciens:
-Tev jau nepietika?
Čalis apklusa, bet visi, kas bija telpā applaudēja. Peksis gan izskatījās pēc tāda, kurš mēģina pats saprast, ko tikko bija pateicis. Un tad viņš runāja atkal:
-Ej!
-EJ!
Un čalis aiztinās.

Fenomenāli.

Jā, un es aizgāju mājās un uztaisīju topiņu ar uzrakstu pavasaris. Viņam gan vēl kko būtu jāpieliek klāt, bet izskatās jauki.

Vēl es nesaprotu, kāpēc publicējot ziņu pazūd lielie burti. o.0