Čāāu, te rokenroļa, bļa, no kaimiņu Toļika bandas :D

Nu TĀTAD, kā jūs redzat, esam uzšķūningojuši blogu jaukā templeitiņā. Tiešām - uzšķūningojuši, jo kopš tā brīža jums (un mums) nebūs lemts zināt, kad pie velna ir tapis konkrētais raksts, jo šis templeitiņš ir mazliet pastulbs ar laikspiedolām.Laiks spieda olu, hehe.

Tātad, jaunatklājumi - es esmu Afrodīte, es biju teltī, es sen atpakaļ dzēru Vilcēna šņabi, ēē, pavasaris klāt un vispār jauki. :)

Sestdien būs ŌŌĪĪŌŌŌ, BRENGUĻtuss, tas ir, Ļeņingradas 2 gadu jubileja, uz ko mēs visi trīs - es, sarkasmiņš un seksiņš - iesim. Visticamāk, ka taps kādas kopbildes, jo es pacentīšos paņemt kameru un neaizmirst viņu arī izmantot. :D


Ununun jā. Dzīve ir skaista. :)

Un mans pavasaris ir neglīts, mājai priekšā ir lielas, melnas sniega kupenas, kas izskatas pretīgas, un viņas ir ļoti apdirstas ;D