Labrītiņš no Sarkasmiņa.
Tāātad. Protams ka pirms iešanas uz jubileju ar sex'u un rokenrõõlu (un otru cementa burbuļa iemītnieku) saskrējāmies jau ātrāk. Pavasara (man jau vasaras) iesildīšana ar alu krastmalā. Silti bet vējaini. Bet patīkami.
Nonākot līdz Andrejsalai satikām cilvēkus-cilvēkus kas man pacienāja ar vināri un es sāku pat salt.
Iegājām iekšā - piemīlīgi. siltumiņš, alutiņš, ļeņinļaudis. V.I.P.P. Basbočka kā vienmēr fenomenāāāli (vēlāk arī FolkeWestside bija lieliski). Jāāa, trompetistu gan par daudz bija bet nu ciešami. Sex'a pusfeilīgās gaļas medības beidzās nesākušās [smiekliņs]. Es jau nesūdzos ka tā/;P
Es, El Sarcasmo, nopirku Inokentija Mārpla stringas. Nolāpītā sintētika :D nevilkšu vairs viņas galvā :D
Boobie-Show ar balõõniem norāva jumtu kā man tā arī vairumam apkārtējo un man nācās [parasti es gan tā nedaru, bet šoreiz sagribējās] atkauties no dafiga uzmanības un apbrīnas :D
Sarkasmiņš pie tam turpina nepiedzerties. Šitādi svētki i es neiereibu pat ne mirkli - uzslavējat bērni!
Bocmanis solījās mani pārsviest pār Peldošās darbnīcas bortu ja es pieskāršos sex'am vēl kaut reizi :D [pa jokam protams] Bet Bocmanis wsp bija vienīgais kas jumtraušanā turēja man līdzi ja neskaita organizatorus.
Neliels fuj rokenrõõlam par ātro notīšanos, k-gan attaisnojums bija, ir un nevajag :D
Nu jāāa, ap 3iem tikai pankveidīgie vēl ražoja aktivitātes un es pats jau ar biju visai paguris, so izdomājām ar sex'iņu ņemt taxi un šķūrēt prom. Aiztināmies gan tikai pēc 4iem, bet nu jāāa, taxi nenācās ilgi gaidīt utt. Bij forši.
Atbraucām. ******[cenzūra bērni - šitais nav jūsu acīm/ausīm/saprātam :D]******
Pamodāmies. ******[skatīt augstāk]******
Jāāa. Nebūtu jūs tik mazi un nesamaitāti man vēl būtu daudz ko rakstīt, bet necerat :P
Ātrā kustēšanās prom protams ievilkās līdz vēlai pēcpusdienai.

Rezumēē - lieliskākās 24h šogad [pagaidām]

Labunakti, ejat gulēt, dzerat alu, dodat man arī un čau ;)