Sveicieni no Sarkasma.
3dien pēcpusdienā ap 17iem izkustējos uz pļavnieku ''Depo'' pakaļ podam. Ņemot vērā, ka (tikai poda pirkšanas dēļ) biju uztaisījis Depo klienta karti (bezmaksas), man pat pietika naudas! Un pat veseli 0,12Ls palika pāri :D
Aizbraucu uz Elizabeti, kur jau Šembis gaidīja mani un Mārci, iedevu benzīna naudu šoferim. Šoferis aizbrauca un... Es atcerējos, ka aizmirsu mašīnā somu, kur bija šņabis, tabaka, darba čips un citas dzīvībai nepieciešamas štelles. Protams, šoferis negribēja braukt atpakaļ, tpc man nācās ar sabiedrisko kratīties pie šamējā uz imantu. Tas piebeidza manu jau tā visnotaļ nelāgo noskaņojumu. 2 iztērēti taloni un nevienes fckin kontroles. grr :D
Ierados atpakaļ. Gaidot Seksu mēģināju piespiest tos divus strādāt. Nācās grūti. Atnāca kaimiņš ar alu. Tad wsp vairs neviens negribēja strādāt. Pa to laiku izsusināju podu. Nāvīgi preteklīga padarīšana. Lai slavēts alus, tukšs kuņģis un gumijas cimdi!
Nu jā. Atnāca arī Sekss. Tad beidzot Mārcis salika 3D puzli (tualetes poda skalojamo kasti, kur bija daudz visvisādu sīku huiņu. Un vispār es no tā neko nejēdzu laikam). Sākās vecā poda jaukšana, klapēšana un ārā stiepšana. Beigās pat uzlikām to podu un... Secinājām ka nevar pieksrūvēt, jo jāurbj caurumi grīdā, a urbja ta nav :D
Tātad atlikts.
Sākām kapāt. Kaimiņš aiztinās. Stumbro Starka ir labi kreptīgs drinkojamais un labi arī reibina. Dzērām arī šnabsi. Atnāca Reinis un Mang-Elīna. Tie protams ar kapāja. Mārcis ar Seksu gan pārsvarā pārtika no mokas (precīzāk - tikai no mokas). Pēcās šie abi arī aizgāja uz sieviešsarunām iekš virtuves. Uz ļoti ilgu laiku :D
Pa to laiku Es, Sarkasms, piemīlīgi piedzēros un ar laiku man arī (diemžēl kārtējo reizi) neizturēja nervi. Īsti vainīgs gan nejūtos. Pa starpai arī ar Mang-Elīnu veicām interesantas sarunas. Pēc nelieliem konfliktiņiem ar manu iesaistīšanos, izšķīrāmies par labu tam ka Šembis dodas uz veikalu pakaļ 2 bamšļiem (man vismaz liekas ka diviem. Atmiņa mazliet sāk streikot uz to laiku). Un Reinis pa to laiku jau bija atlūzis un sasmērējis manu paklāju.
Padzērām tos un es atslēdzos.

Sekss ar Mārci no rīta aiztinās pa skolām. Arī to knapi atceros. Tad mani pamodināja kaimiņzvans ar tekstu apmēram tādu: Man augšā ir divi aliņi, gribu lai tu viņus izdzer!
Protams pēc tādas informācijas sapratu, ka nespēšu vairs iemigt, kamēr nebūšu paveicis to ko no manis prasa sabiedrība un pienākums, un devos augšā. Divi ali izvērtās arī par trešo, kad Šembis pamodās. Pa starpai izliku ārā Mang-Elīnu un Reini, pie tam pēdējam liekot satīrīt savu šmuci. Trešā alus laikā hokeja video skatīšanās.
Pēcāk gan apzinīgi aizbraucu uz pārdaugavas mājām, vēlāk devos pie seksa salabot noskaņojumu, kurš bija labs un sūdīgs reizē.

Tas arī viss. Finito mani bērni.
Aāārlabunakti ;)