Labrīt ballīšzvēri!

Vakar jūsu Sekss ļoti labi iesāka nedēļu. Jau no rīta es jutos kā mazs saulstariņš! Saule regulāra ar mani dara brīnumus. Tā nu aizgāju uz lekcijām un tad vajadzēja doties uz centru un nokāst naudu Mārcim. Pirmais dienas secinājums - RVT var apmaldīties brutāli. Tālāk mans ceļš aizveda uz Elizabeti pie Sarkasma un maziem dzīves prieciņiem.
Tad nu izdomāju uzkāpt šim līdzi augstāk un izdzert kādu alu, lai pēc tam brauktu mājās un kārtīgi mācītos. Viens alus kļuva par diviem aliem, un tad atnāca vēl Mārcis ar pēdējo no tām trīs izdzīvojušajām pilzenītēm, un tad atnāca Šembis ar vēl alu. Šajā mirklī es sapratu, ka laikam mājās es nebraukšu. Nu ko sēžam, dzeram alu un runājam par dzīvi līdz saprotam, ka jāiet pakaļ vēl alum. Aizgājām pakaļ vēl alum. Turpinājām dzert, atkal ģimenes problēmas utt. Vēl atvelkam pie mums vēl vienu meiteni un ballīte turpinās. Kkādā mirklī pārvācāmies lejā, bet tik un tā dabūjām visu laiku skraidīt augšā pēc aizmirstām mantām. Piemēram, Mārča soma tāpat tur tika aizmirsta. Sarkasms man vēl teica, ka viņš ir kkur izracis to, kāviņur uz a burta vīnu. Jā. Ballīte bija. Bet gulēt aizgājām diezgan laicīgi ~ ap vieniem. Noteikti ir vēl kkas smieklīgs/interesants, ko esmu aizmirsusi pateikt, bet jūs bez tā varat arī izdzīvot.
Es tikai domāju, ja nedēļa turpinās tā kā viņu iesāk, tad šitā būs diezgan episka.

Saku atā un eju darīt produktīvas lietas.

Jūsu Sekss.