Sarkasms atkal ir ar jums. labs rīts.

5dien pirmspusdienā (biju pēc sutkas atslēdzies) man sāka zvanīties visi pēc kārtas. Pēc trešā zvana 15min laikā, trīsstāvīgiem tatāru izcelsmes vārdiem lamājoties, atmetu ideju par izgulēšanos. Aizšāvu līdz Seksam ar pārliecinošu domu, ka vakarā neballēšos. Līdz brīdim, kad Sekss kustējās uz RAĢ žetõõnu, manas domas protams jau bija mainījušās, jo bija tak 5diena. Sazvanīju Bamsliņu Arti un sarunājām tikties iekš Billija, lai noskatītos hoķi pret Metalurgu (btw uzvara 3:1). Sēdēju ar Arti, Veco un čupiņu tajā brīdī vēl nezināmu cilvēku. Pēc brīža ar savu parādīšanos mani pārsteidza Kailais Kristiāns, kuru nebiju saticis ļoti sen, jo šis pārsvarā blandās pa ārpusLatvijas ārēm. Šoreiz gan viņš mēreni mani kaitināja, bet tas ir piedodams. Pa starpai panki aizgāja uz rimčiku pakaļ alko vēlāklietošanai. Bamšļi, kā arī skābulīši pēc mana pasūtījuma. Tad nolēmām iet tālā (apmēram 3-5 metru) pārgājienā līdz Ļeņingradai. Tur gan nenotika nekas aizraujošs, tpc izdzērām pāris Brenguļus un devāmies pie bračkas uz piekto Elizabetes stāvu. Tur sēdēja šamējs ar Dinu un dzēra šņabi, kā arī pīpēja ūdenspīpi. Patīkami padzērām un papīpējām, līdz neizskaidrojamā kārtā sākās asiņains konflikts, kuru gan šeit sīki neizklāstīšu :D
Līdz ar to pēc brīža ar pankiem jau bijām man pierastākajās telpās apakšstāvā un bamšļojām tālāk.
Piedodiet, bet tas arī viss, jo vai nu es neatceros vai atslēdzos noguruma un skābuļa dēļ.

No rīta pamodos, Artis mani pacienāja ar aukstu stiklpudeļalu (no rītiem ar bamšļošanu man ir problēmas) un uztaisīja makaronus ''po flotski''. Aizvadījām Veco uz maklas krāmēšanu, iedzērām, paēdām un pa mājiņām.
Tas arī viss. Paldies par uzmanību. Jūsu Sarkasms.