Un jā. Bija arī Dzejas Zveja.
Es, Sarkasms, biju starp dalībniekiem un tā kā vēl joprojām neesmu pieradis uzstāties publikas priekšā, sabrenguļojos ne pa jokam.
Bet sāksim no sākuma. Tā kā iedvesma mani piemeklējusi nav sen, nācās atkal ķeksēt ārā vēl nedeklamētas ''pērles'' no vecajiem darbiem, kas tika darīts burtiski 30min pirms Zvejas sākšanās.
Kopā ar Seksu ieradāmies neraksturīgi vēlu, tādēļ nesanāca aizņemt galdiņu. Un neviens no agrāk atnākušajiem ar nebija pacenties. Draņķi, ne? :D Piemetāmies klāt čupiņai nezināmu cilvēku [pirmo reizi sanāca nesēdēt kopā ar lielu daļu savu mīļo cilvēku]. Protams pēc laiciņa pienāca arī mana kārta uznācienam uz skatuves/baltā dīvāniņa. Visā visumā smuki, pozitīvi utt, ja neskaita to ka es biju mazliet pārbrenguļojies un liekas, ka nolasīju vienu dzejasdarbu divreiz :D Bet tauta neņēma ļaunā un bija forši. Līdaka [pazīstams kā ''Aizver muti!''] vispār brutāli norāva jumtu. Sen nebiju neko tik lielisku dzirdējis. Toties Kivičs [no tās papretīgās puspopgrupas] bija pārķēris vēl pamatīgāk nekā es, un skanēja vēl nožēlojamāk nekā parasti - sliktākais EVER ko esmu Dzejas Zvejās dzirdējis. Tālāk jau sākās problēmas, jo mans mīļais brāļuks pamanījās mani nobesīt tik ļoti, ka es pirmo reizi mūžā Ļeņingradas telpās iestājos par aktīvu vardarbību [a.k.a. ''es tev visus zobus izsitīšu pidars tāds]. Nu vai k-kas tamlīdzīgs. Fail man. Atvainojos visiem ka nepadomāju ka jāpaiet citur. Atceraties iepriekš pieminēto I. cilvēku? Vakara gaitā secinājām, ka nekādas nesaskaņas nav izveidojušās, un pēc pamatīgi daudz brenguļiem tika realizēts iekpriekšreizes fantastiskais plāns. Bet tā jau cita tēma.
Bumbas ;) č.