Tā, kādu laiku te ir bijis pamatīgs tukšums. Bet tagad es atsāku lapas atdzīvināšanu. Tātad te ir dažas pārmaiņas - ārējais izskats (ko uzreiz var pamanīt laikam) un arī sastāvs. Rokenrolls mūs ir pametis, bet Sekss un Sarkasms turpina ballēties. Gaidam, kad parādīsies jauns rokenrolls.

Un tagad par piektdienu!

Piektdien vakarā ar Sarkasmu devāmies uz centru, jo bija piektdienas vakars un piektdienas vakaros ir jādara lietas. Vispirms aizgājām uz dzīvokli un uzzinājām, ka elektrība mums ir tikai vienā istabā (tur ar elektrību vispār notiek interesantas lietas), un tad gājām iedzert "Up-in-smoke" brenguli, kas bija tumšais, bet garšoja ieskābis, un sākām meklēt ballīti. Protams, Artim bija ballīte. Nu tīri tehniski Kristianam, čalim, kurš pārvācās dzīvot no savas mātes stāvu zemāk. Sagaidījām centrā Arti un Rūtu un tad gājām iepirkt alkoholu. Mums bija divi litrīgie skābulīši un moka (Rūtas). 
Rimi pārdevējai es izraisīju nelielu apjukumu. Pie pirkšanas viņa man prasīja dokumentus, es paprasīju vai studenta apliecība der. Atbilde bija noliedzoša un viņa izskatījās ļoti pārsteigta par to, ka es viņai vienkārši iedevu pasi. 
Tālāk gājām uz pieturu un braucām. Jau pa ceļam sākām bamšļoties, jo kā tad var būt Artis bez bamšļa. Veiksmīgi tikām galā un nebija pat jālien iekšā dzīvoklī pa logu. Lielākā daļa no sejām bija pat redzētas. Ballīte bija diezgan aktīva - lēkāšana, dejošana, bļaustīšanās, runāšana un dzeršana, protams. Visu sīki un smalki uzrakstīt nevarēšu, jo precīzi neatceros, bet šaubos vai kāds vispār atcerās. 
No rīta pamodos un izskatījās, ka istabai būtu gājusi pāri vētra! Starp citu, no rīta piedāvāt dvuļu vai jebko citu alkoholisku man nedrīkst, ja vien negrib redzēt manu sejaskrāsu paliekam nedaudz zaļganu. Sarkasmam bija pat sliktāk un viņš knapi izkustējās. 
Vispār bija ļoti laba ballīte un laba pēcballītes sajūta. Un vislabākā bija soļanka pēctam. 

Gaidat tālākos stāstus!
Jūsu Sekss.