Labrīt jums saka Sekss!

Beidzot saņēmos uzrakstīt par to jautro piektdienas vakaru, kas norisinājās pirms nedēļas. Protams, bija arī diezgan interesants rīts, kurā tika atdotas konkrētas vietas atslēgas. (No vienas puses žēl, bet no otras, varbūt tā pat ir labāk).

Pēc rīta darbiem mēs ar Sarkasmu nogulējām vēl kādas trīs stundas līdz bija pienācis vakars un mēs varējām doties, satikt cilvēkus un ballēties visas nakts garumā. Pēc nelielas nokļūdīšanās ceļā mēs nonācām Salmu Krogā un tur jau sēdēja Mārtiņš, Hišams un Amilcar (neprasiet kā to izrunā). Tā bija mūsu tā vakara pozitīvā kompānija. Es sen nebiju runājusies tik daudz angliski, turklāt kā izrādās, es to daru salīdzinoši labi. Pasēdējām Salmu Krogā un izdzērām pāris alus (iesildījāmies), bet tad vajadzēja doties tālākā ceļā, jo vajadzēja satikt kkādus cilvēkus, turklāt Vecrīgā ballītes vienmēr ir pamatīgākas.

Vispirms mēs aizkūlāmies līdz Alai, bet tā bija visnotaļ kļūda, jo viņa bija caurcaurēm piebāzta. Es pie reizes uzskrēju virsū bijušajiem klasesbiedriem (Hektoram atlaides), nostriļīju cigareti (no tiem pašiem) un uzpīpējām. Tad mums atkal vajadzēja doties satikt tos pašus cilvēkus, kuru dēļ mēs aizgājām no Salmu Kroga. Kad tas beidzot Līvu laukumā bija izdarīts, kā jūs domājat, kur mēs nonācām?

Šis visticamākais bija ļoti, ļoti muļķīgs jautājums - loģiski, ka Ļeņingradā. Tikai šoreiz diemžēl nebrenguļojām un pat nemadonojāmies, bet dabūjām dzert Kozjolu (vai kā viņu raksta). Es ļoti aktīvi kursēju starp sarunām, lai atrastu interesantāku tēmu, un tagad es principā varu braukt jau uz divām valstīm Āfrikā. Uzzināju arī vēl dažādus interesantus stāstus par to, kur var nokļūt dzērumā. Pēc kāda laika Sarkasms atlūza uz galda, un man vienkārši necēlās roka viņu modināt. Pirms vai pēc tam ar Mārtiņu gājām uz Maķīti un noskaidrojām, ka Narvesens pie Maķīša piektdienās strādā līdz sešiem no rīta. Tas nozīmēja to, ka mēs varējām agri, agri no rīta tikt pie cigaretēm, jo viņas visiem ļoti ātri beidzās.

Kaut kur ap septiņiem dusošā skaistule pamodās, un mēs devāmies uz pirmo autobusu. Tad es beidzot varēju ieritināties zem mīkstas un siltas segas, izgulēties un pamosties ar pohām (bērni, alus šķirnes nevajag jaukt).

Jūsu, Sekss.