oi! čau, šalom, guten tāg, un tā tālāk un tā joprojām šim blogam ir parādījies jauns rockenrolls tas būtu es. Iepriekš esmu minēts kā artis aliņš, bamsliņš, aliņš utt. xD un tad cerams manas iesvētības paies labas tad nu centīšos kaut ko uzrakstīt par piektdienas gardajiem bocmaņiem un 24 stundu ilgu rockenrolu (rock)

Tā lūk man piektdienā kaut kur pa dienu beidzās lekcijas un nolēmu paciemoties pie artūra padzert aliņu. Atbraucu pie viņa uz sarķeni, bet alus diemžēl viņam nebija :( BET BIJA ZAĻĀ MAĢIJA daudz ne, bet tomēr kaut kas vēlāk parādījās laipnā dace kura mums uzsauca dažu bocmanīšu kaut gan nē nevis daužu, bet diezgan padaudz pat ļoti padaudz nu labi, bet kā saka alu daudz nevajag, alu vajag ļoti daudz xD nu tad vēlāk satikām mileiku, pidži, visu slaveno Raimi un vēl kādus cilvēkus gājām uz bāra black tavern atklāšanu kur spēlēja kaut kādas 2 grupas ā atcerējos harisma un liberty crooks + vēl čukura izcilā drunk loh grupa AIZVAIDŽI ar viņu hītu VITAMĪNI tur daudz padzērām un daudz atālējāmies, atbļāvāmies koncis bij beidzās aizgājām uz trim sienām turpināt bamšļus dzert tur ar laiku cilvēki sadzemdējās diezgan padaudz ā pirms tam vēl galerij centrā papildinājām bamšļu krājumus :D pasēdējām tajās trijās sinās un devāmies tālāk tad pa ceļam apstājāmies lai patukšot bamšļus jo sapratām, ka tik daudz neienesīsim tukšojām tukšojām tad piebrauca pašvaldības meitenes kuras pasūtījām uz to pašu virzienu no kura atbrauca un vēlāk kad palika tik 3 bamšļi gājām uz nabaklabu 1 es ienesu ieliekot biksēs. Izskatījās, ka man bija diezgan nopietns divlitrīgs stienis xD nu lab tur padzērām satikām vēl kušķi un vēl dažus paziņas pamošojām pie mārpla un pnd diemžēl nesagaidījām grupu kuras dēļ es galvenokārt atnācu kaut kāda meiteņu grupa man vnk baigi interesēja ko viņas tur kapās :) nu jā aizvilkāmies pa nakti vēlāk pie artūra uz sarķeni par 1ls ar taksi gājām gulēt. Pēc tam visu sestdienu lāpījāmies līdz pārlāpījāmies un es nokļuvu mājās būdams ļoti švakā stāvoklī un šobrīd rakstu šo rakstu pēc svaigākām atmiņām un emocijām tādēļ cer, ka nedusmosies ne1 par to, ka nedaudz pēc bezsakara izklausās xD