...un arī Huskvarn bija. Un es, Sarkasms ar biju. Un tas viss bija iekš Route66.
Tā kā nekad nebiju apmeklējis šo burvīgo iestādi, kas atrodas 2min gājienā no manām jaunajām mājām, tad ar googlestantes palīdzību noskaidroju atrašanās vietu.
Pēc darba pa taisno devos uz centru kur pie GC bija jāsatiek Sekss. Kad atnācu secinaju ka arī Aliņu Artis tur ir... bet brauc mājās. Netipiski un žēl.
Aizsalām līdz Route66 un ieņēmām sēdvietas. Tur ir auksti, jo neviens neprot aiztaisīt durvis, un pašas viņas ar nav iemācītas tā darīt. Brr.
Sagaidījām Mārtiņu, Daci, Emīlu, Mārtu. Tā kā šajā iestādē Brengul's diemžēl nav pieejams, pildījāmies ar nefiltrēto Brāli (pa 1Ls! tikai žēl ka plastmasas glāzē). Paredzams, ka šāds kvalitātes/cenas salikums tik tuvu mājām brutāli iespaidos manas finanses ilgtermiņā.
Klausoties Huskvarn uzradās Madara un Rūtiņa, kuru neielaida iekšā dokumentu trūkuma dēļ. Šoreiz pat manas fenomenālās runāšanas spējas + paziņa bāra štatos nepalīdzēja iedabūt viņu iekšā pasākumā. Dienas škrobe bļ.
Oh well. Huskvarn kā vienmēr dzīvajā ir forši, bet es jau nācu tikai un vienīgi Rūsas dēļ.
Pirms Rūsas Mārtiņš mistisku iemeslu dēļ nolēma iet mājās. Fail. MegaFail.
Pie tualetēm k-kāds īsmatains, būdīgs deģenerāts aktīvi ar mani kašķējās un acīmredzami gribēja izvilloties. Mums neļāva. Gribējās. Bet laikam tomēr labi ka neļāva. Vispār pēdējā laikā šitādi gadījumi ir bieži. Cilvēkiem es sāku atkal nepatikt :D
Pie Rūsas norāvu jumtu ka pieklājas, un Peksis mani sasmīdināja izaicinot uz dejas dueli :D
Protams atteicos, jo nācis biju atpūsties, nevis sacensties. Seksam Rūsas laikā kāds netīšām iekrāmēja pa ''saulīti'', tpc viņa ātri nozuda pie galdiņa dzert alu. Toties Mārta pamanījās slaucīt k-kādam briļļainam muļķim asaras :D Bet es... ko gan es? :D turpinu sarunāt interesantas lietas, kas drīzumā tiks realizētas. Tas gan te netiks detalizēti apspriests, k-gan jūs jau nu to gribētu :D
Pēc Rūsas izdzērām vēl pa Brālim, pavadījām Mārtu uz taxi un devāmies mājās. 4h miegs pēc kura Sekss gandrīz nokavēja lekcijas, bet es paliku gulēt tālāk. Neskaitāmas reizes atliku modinātāju un piecēlos tikai ap 1iem dienā.

Bet tgd gan atā. Jāiet uz masku balli.
Veiksmes bērni ;)