Un ja jau sāku šodien rakstīt, tad uzrakstīšu arī par 6dienu.
Sākās viss ar ideju par iešanu uz Baltijas Sauli.
Pamodos pie Seksa un devos mājās sakopties augstākminētajam pasākumam.
Izdarīts. Aizgāju uz Baltijas Sauli, paskatījos bruņinieku cīņas (vienmēr mani fascinējušas), secināju ka maz paziņu. Gaidīju kamēr no Alus Festivāla atnāks Bro ar Kristīni. Atvilkās, padzērām alu, Bro piekapājās :D Satiku čali no BA, kura vārdu es neatceros, bet zinu ka bija uz ''M'' burta :D.
Pēc 20 beidzot uzradās Zane. Brītiņu paļerkstējām un diemžēl nedzirdot Metsatõll, devos (kopā ar Bro i Kristīni) uz Ļeņiniem, kur bija jāsatiek Mārtiņš (no BA) un Hišams (Libānietis pēc tautības, arī no BA), kā arī Šembis. Kad ierados secināju ka arī Igors ir ieradies. Vakara gaitā uzradās Aliņu Artis, Alise un vēl daudz daudz patīkamo cilvēku. Sakapājos Brenguli. Kad Bro izdomāja iet mājās (2os naktī), mans veselais saprāts zaudēja un es nolēmu palikt kapāāāāt! Sekoja daudz daudz sēdēšanas uz dīvāniņa, kvalitatīva kõõmas noķeršana ar interesantām sarunām un provokācijām (ne no manas puses).
//p.s. (provokatorei) - pus gadu atpakaļ tas būtu gājis cauri ^^ :D //
Tad es atslēdzos. Galīgi. Turpat Ļeņingradā uz krēsla.
Šembis bija iekš depo uz to laiku laikam :D
Pamodināja mani Artis ar Seržio ap 6iem no rīta (nosnaudos kādu stundiņu ^^). Secināju ka man uz rokas ir uzzimēts gliemezis (vēlāk uzzināju ka nevis Šembja, bet gan alises roku/marķiera darbs). Un tad es tenterēju mājās, lai līdz 1iem nosnaustos.

Verdikts - viens no labākajiem telpu dzerstiņiem šogad.

Chill, šodien atkal uz centru un atā :*