Sveika, tautiņa, te rokenroļka ar pudeli Lāčplēša un šokolādi!

Gribēju pastāstīt par zvēru. Bet nekas garš nesanāks, jo man... lai cik dīvaini tas skanētu... nepatika. Vienkārši tāda varziņa ar feiliem, kas to visu padarīja daudz nebaudāmāku.

Sāksim ar to, ka man nebija naudas biļetei. Bija grandiozā ideja viltot - kas neizdevās, jo krāsa nebija pareizā.

Nu, es ar sindiju atmetām ar roku un braucām tāpat. Veiksmīgi tikām, līdz pat pusceļam uz zvēru mūs aizveda ar stopiem,kur mūs pārsteidza lietus. Ielīdām šķūnī un izdzērām alu, ko bijām nopirkuši Kuldīgā.

Pēc kādām divām stundām, pāris dubļu peļķēm un visādām citām ņegām nokļuvām tur. Satikām varzu ar cilvēkiem, un Sindija iegāja iekšā ar pārējiem.

Es mēģināju sastriļīt naudu - neizdevās, tad satiku vienu draudzeni, kas apsolījās izpaīdzēt - aizdeva pāris latus.

Dabūju aproci pa lētu cenu, noveicās ar čalīti, no kura es pirku to biļeti ^^

Iegāju iekšā, apkrāvies ar mantām vazājos kādas 3 h apkārt, meklēju Sindijas telti, kur man bija jāpiemitinās, satiku varzu ar pazīstamajiem, vismaz kādu puszvēru, paļerkstēju un tā tālāk, satiku arī Seksīgo Sarkasmu, respektīvi, Seksa un Sarkasma apvienojumu.

Tad BEIDZOT es satiku Sindiju, kad bija jau melna tumsa, nosviedu mantas un atplīsu uz pāris stundām aiz beša, noguruma un tā tālāk.

Mani pamodināja Sindija, Sekss un kaut kas vēl, kā rezultātā es biju visai nokaitināts, bet tas mainījās, pēc kāda laika.

Tad pienāca nakts, un mani atkal pārmāca nogurums - aizgāju gulēt.

Otrā diena man ir visai miglaini atmiņā - atceros, ka pamodos un intensīvi vazājos apkārt, satikdams vēl otru pusi Zvēristu un tā tālāk, vairāk vai mazāk noguru vazājoties, jo teritorija, kā vienmēr, ir milzīga. Atceros, ka uzskrēju virsū slapjam Seksam. Arrrr. :D

Tad vēl kaut kur uzskrēju virsū arī Sarkasmam, vispār - ļoti daudz vazāšanās.

Noklausījos sia Radikal, Vic Anselmo un vēl kaut ko, kas man patika.

āāāā, un vēl gājām izdzīt no Ilzes telts bliezējus, resp. pārīšus, kas bliezās viņas teltī bez jebkāda sakara.

Par to Sēters mani paaugstināja par Ventspils Respublikas Policistu vai ko tamlīdzīgu, un es dabūju čilli. ^^ Un viskiju.

Tad vēl kaut kas un tā tālāk un vazāšanās.

Un tad es aizgāju gulēt.

Nākamais rīts - karstā ūdens medīšana un pēc tam tirgošanās ar ēdienu.

Tad braucām mājās, un tās nebija labas atmiņas, tāpēc labāk pietiks. ^^

Aļus.

Man nepatika Zvērs, piedodiet, tauta.